לנעזר במשחוק לצורך תהליכי הוראה-למידה במהלך השיעורים יש יתרון אדיר, מכיוון שהוא מצליח לעורר בתלמידים הן עניין, הן הנעה ללמידה והן תחושה של למידה אך לא בדרך הקונבנציונלית (ולעיתים המשעממת לדידם).
דרך נחמדה לסכם נושא/פרק לימוד באמצעות קהוט - כלי דיגיטלי המאפשר יצירת חידון הכולל שאלות בעלות 4 תשובות, הוא מאפשר לכל חברי הכיתה להשתתף באמצעות הסלולרי ואף להתחרות זה בזה על תשובה נכונה ומהירות תגובה.
הקהוט יוצר דרייב בקרב התלמידים להשתתף, לענות נכונה ובצורה מהירה. ברגע שהתלמידים יודעים שבסוף נושא הלימוד נשחק בכלי זה, הם מקשיבים ומשתפים פעולה במהלך לימוד הנושא.
אפשר לבקש מן התלמידים כהכנת שיעורי בית לכתוב כ- 10 שאלות ותשובות לכל שאלה בכלי דיגיטלי זה. כך הם יטמיעו, יבינו ויזכרו טוב יותר את החומר הנלמד, ושיעורי הבית יהפכו ממטלה משעממת למטלה כיפית.
דרך נחמדה לסכם נושא/פרק לימוד באמצעות קהוט - כלי דיגיטלי המאפשר יצירת חידון הכולל שאלות בעלות 4 תשובות, הוא מאפשר לכל חברי הכיתה להשתתף באמצעות הסלולרי ואף להתחרות זה בזה על תשובה נכונה ומהירות תגובה.
הקהוט יוצר דרייב בקרב התלמידים להשתתף, לענות נכונה ובצורה מהירה. ברגע שהתלמידים יודעים שבסוף נושא הלימוד נשחק בכלי זה, הם מקשיבים ומשתפים פעולה במהלך לימוד הנושא.
אפשר לבקש מן התלמידים כהכנת שיעורי בית לכתוב כ- 10 שאלות ותשובות לכל שאלה בכלי דיגיטלי זה. כך הם יטמיעו, יבינו ויזכרו טוב יותר את החומר הנלמד, ושיעורי הבית יהפכו ממטלה משעממת למטלה כיפית.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
תודה!