יום ראשון, 13 במרץ 2016

יחידה 4 מטלה חלק ב' - היפוך אחריות - הצעה לפעילות לימודית

מודל הכיתה ההפוכה כמודל להיפוך אחריות

לפני שנתיים לימדתי במודל הכיתה ההפוכה, לאחר מכן יצאתי לשבתון ואז עברתי לבית ספר חדש. זו הסיבה שאיני מלמד השנה במודל זה. למעשה זו הפוגה לחישוב מסלול מחדש באזור לא מוכר.

למודל הכיתה ההפוכה צריך לבוא מצויד עם מספר כלים והלך רוח.

1. מאגר חומרים דיגיטליים - טקסטואליים, אודיו ויזואליים, תמונות ומשחקי הפעלה
2. רשת תקשורת אינטאיטיבית, אמינה המאפשרת העלאת תוכן רב בקלות וחיפוש מהיר
3. אמונה כי התלמידים יכולים ומסוגלים ללומד ולהצליח
4. מיומנות חיפוש ואחזור מידע מהירה
5. העברת כל האחריות ללמידה אל התלמידים

הנקודה החמישית היא הקשה ביותר לתלמידים מבחינה קוגניטיבית אך אם מתחזקים אותם רגשית, תומכים בהם ומזכירים  להם ללא הרף כי הם מסוגלים ללמוד ואף להצליח.... זה קורה.... ובגדול!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה!