יום ראשון, 3 באפריל 2016

מישחוק

היות וחלק גדול מהשיעורים שלנו ב"היסטוריה באנגלית" הם מישחוק בפני עצמם- אני לא מוצא את הצמי מחפש מישחוקים נוספים. האתגר הנמצא בפני התלמידים מעסיק אותם יתר על המידה ומשם הם שואבים את אוצר המילים העיקרי שלהם לשיעור, וכך הם מבצעים את רוב המטלות שלהם. 
עם זאת, ישנם שלשה אלמנטים חשובים שגיליתי שיש להקפיד עליהם כשהשיחוק הוא חלק מרכזי מהשיעורים:

1) בתחילה, לעבוד בקצובות- זה ייתן לאלה שאינם בעלי בטחון עצמי גבוהה מדיי את היכולת להתמיד בחומר עם החברים שלהם, ומספר התלמידים האומרים "אין לי מושג מה לעשות" ישאף לאפס.
2) חובה להציג עם חברים את העבודות שלהם מול הכיתה- לפחו תבשלב הראשוני. החובה להציג ימנע עבודה יותר מדיי משותפת ויכריח אותם להכין בעצמם את העבודות כצורה יצירתית. 
3) לבסוף, חייבים לעבוד לבד- היכולת של התלמיד לעבוד לבד, יוכיח שהוא או היא הצליחו להבין וליישם את מה שהם למדו בשיעורים.

מישחוק הוא מעולה, אבל הוא חייב להיות מבוסס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה!